M.A.C Viva Glam Lady Gaga

Mac'ın koleksiyonlarına bayılıyorum hello kitty ve cruella deville kaçırdığım için çok üzgünüm ama neyseki viva glam lady gagalardan edinme imkanım oldu Ruj ve Lipstick muhteşem pembelikte bir ruj ama benim dudaklarım pütürlü olduğu için biraz garip duruyor çünkü böyle çok kremsi gibi bir yapısı var ama bunun yanında muhteşemde bir kokusu var.. Viva glam son olarak Nicki minaj için bir ruj üretti en kısa zamanda ondanda edinmeyi planlıyorum ve işte nasıl duruyormuş bende :)


Rujun üstüne Liptsick sürdüm böyle daha bir rengi belli ediyor...




3 yorum:

  1. I just loooove this colour. I seen many swatches of it and now I want it even more :)


    I hope you can visit my blog sometimes dear

    THE BLACK PEARL

    YanıtlaSil
  2. i love this color its so pretty!

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten son yarım saattir bloguna bakıyorum,hayran kaldım! :)
    Çok hoş paylaşımlar cidden takip ediyorum seni :D
    Bende yeni bir blog açtım bakmak istersen: http://pawsofcookies.blogspot.com/

    YanıtlaSil