NYX ve OPİ çılgınlıkları 1.. :)

Merhaba canlarım :) 4 gözle beklediğim NYX ve OPİ ürünlerime kavuştum. Güzel bir bekleyişti aslında.. Son zamanlarda oje deliliğimde aldı başını gidiyor,ama bazen öyle renkler oluyorki almamak mümkün değil şimdi ojelerden başlayalım...







 En favorilerimden biri Katy Perry koleksiyonundan Teenage Dream simli ojelere karşı bir zaafım oluştu aslında silimi çok zor ama görünümleri muhteşem,soft pembeden oluşan Teenage Dream şahsen koleksiyonun en güzel rengi...
















I Lily Love You pembe bir aşktır bu ojede resmen aşkın pembe üzerindeki derin duygularını gösterircesine üretilmiş. İçinde irili,ufaklık asimetrik şekillerde simler yer almaktadı.1. kattada güzel duruyor ama 2. kat aşkı ortaya çıkarıyor :)
















Super Bass ve Nicki Minaj. Aslında koleksiyonu duyduktan sonra en çok bu parçanın ojesini merak etmiştim daha farklı bekliyordum ama buda güzel Super Bass ilk koyu renk ojem olmakla birliktede ilk çatlayan ojem sürmeyi tam beceremedim sanırım deneye deneye artık... :)
Bu arada Super Bass favori parçam dinlemek isterseniz buyurun... Nicki Minaj <3
















Geçelim NYX :)


Söylicek söz bulamıyorum... Söz sizin.


Nyx&Opi gibi markalara artık DBMS kozmetik'le bizim oluyor..
                                  DBMS Trend- Gitti Gidiyor Dükkan / Facebook

1 yorum:

  1. I love the glitter OPI colours!

    http://whatkimmididnext.blogspot.com/

    YanıtlaSil