Makyaj denemeleri 1..

Aslında pek makyaj yapmayı beceremem. Ama youtube'da PİXİWOO kardeşler sağolsun birçok şeyi öğrenmeme yardımcı oldu.. Bilmiyorum aslında yüzüm pek makyaj kaldırmıyorum onun için evde canım sıkılınca kendi kendime birşeyler yapıyorum ve bugünde o günlerden biri likit çekmeyi tam öğrenmeye başladığım şu günlerde yaptığım belkide en güzel yaptığım göz makyajım...

Yüzümde kullandıklarım
-LANCOME photogenıc lumessence campact
-MAX FACTOR professional loose powder
-M.A.C peachykeen shımmer blush


Göz makyajında kullandıklarım
-NYX ultra pearl mania
-NYX 918 white pearl göz kalemi
-GOLDEN ROSE dipliner siyah
-ORİFLAME revelatıon mascara siyah
-M.A.C haute&naughty lash siyah

Genelde 2 3 rimel kullanıyorum :) Oriflame'in ufak fırçasıyla önce kirpiklerimi birbirinden ayrıp tane tane yapıyorum daha sonrada Mac'le yoğun siyah rimeli sürüyorum bilmiyorum sanki daha uzun oluyor 2 3 rimel kullanınca..

Dudaklarımda kullandıklarım
-FLORMAR no-21 dudak kalemi
-E.L.F mat ruj classy

NOT- Gözlerimde circle lens bulunmaktadır en kısa zamanda onunla ilgilide uzun bir blog yazıcagım...


Gününüz sevgi ve aşk dolu geçsin görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder