NYX Matte Rujları...

NYX Markasını her zaman çok sevmişimdir. Son bir senedir Douglas Parfümeri'de satılmakta ama incelediğim kadarıyla birçok ürünü hala bulunmamakta.. Siz en güzeli gelin benim gibi bu ürünleri muhteşem Derya ablam DBMS Kozmetikten alın..
Geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği kozmetik outlet'inden aldığım muhteşem iki ruju tanıtacağım bugün size. :)


Nedendir bilmiyorum yada ben öyle görüyorum nyx bu mat olayını çok iyi beceriyor bence..
Hele ki bu lipsticklerin dışında birde isimleri şehir isimlerinden oluşan Soft Matte Lip Cream serisine bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim..
Bu iki ruju çok sevdim. Aslında renkleri birbirine çok yakın. Gül kurumsu pembemsi renklere sahipler. Bu renk tonlarını çok seviyorum. Çok doğal durduklarını düşünüyorum.


Audrey,muhteşem bir pembeliğe sahip mat olması doğal durmasında büyük rol oynuyor..
Tea Rose,yukarıda mora kaçıyor gibi durmuş fakat daha çok kahverengimsi denebilir..


Ben bu super duper rujlara 23 tl'ye sahip oldum :) 
Eğer sizde bu ürünleri uygun fiyatlara sahip olmak istiyorsanız tabiyki adres..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder