Garnier BB krem -Bayıldım-

Geçtiğimiz günlerde youtube'da GİZEM İLKTAN adlı blogger arkadaşımızın 10 UYGUN FİYATLI MAKYAJ MALZEMESİ adlı videosunda gördüğüm ve artık bende sahip olmalıyım dediğim bir ürünle karşınızdayım bugün..

Garnier BB Krem


Öncelikte şunu söylemeliyim ki ben fondöten kullanmıyorum. Açıkcası sevmiyorum. Yüzüm hava almıyormuş gibi geliyor. Bende BB krem kullanmanın daha mantıklı olduğunu düşünerekten daha önce Maybelline bb krem ve Garnier'in yanlış hatırlamıyorsan ilk Türkiye'de satışa sunulan daha basık bir şişesi olanını kullandım. Fakat ikisini de sevemedim. Sürdüğün an yüzüm direk bütün kremi kustu. Bunu kullanmakta da tereddütlüydüm açıkcası ama uygun fiyatıyla birlikte kullanmaktan zarar gelmez diyerek aldım..

İlk olarak cildim kusmadı bu kremi. Çok güzel gerçekten kutusunda da yazdığı gibi mucizevi bir şekilde kusurlaştırdı.


Yanağımdaki kırmızılıkları kapatarak adeta fondöten kullanıyormuşum görüntüsü verdi. Ne kadar sürersem de süreyim cildimin hava aldığını hissedebiliyorum. Günlük makyajda kullanıcağım en favori ürünüm olucak bu saatten sonra üstelik dediğim gibi fiyatıda 19.90TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder