Opi Minnie Mouse Koleksiyonu -1-

Ve uzun zamandır,yazmak istediğim bir yazı olacak. Artık kesinlikle oje manyağı olduğumu kanıtladım kendime,hele ki bu ojeler OPİ olunca daha da bir karşı konulmaz oluyor.. Uzun zaman önce çıkardığı Minnie Mouse koleksiyonuna da karşı koyamadım.. Daha bu koleksiyonu yeni almışken birde bu sene bir yenisini daha eklediler.. Tabi ki en kısa zamanda onlardan da edineceğim..
Şimdi geçelim görüntülere ve yorumlarıma..


İlk olarak The Color Of Minnie'yle başlıyorum.
Kesinlikle benim tek favorim bu,genel baktığımızda kırmızı renkten oluşuyor. Fakat yakından incelendiğinde göreceksiniz ki içinde geneli mor olmak üzere pembe,kırmızı yanar dönerli simler den oluşuyor.İlk katta rengini tam vermiyor. Fakat ikinci katta tam rengi ortaya çıkıyor. Evet silim işlemi de kolay fakat daha sonrasında elleriniz biraz simleniyor. Genel olarak koleksiyondaki en favori ojem kendisi... ;)


Şimdi geçelim 2. ojemize I'm All Ears
Peki ilgimi çekmedi aslında bu renk. Tam kan kırmızı,değişik geçişleri var içinde nasıl söylesem sim değil böyle farklı :) Neyse güzel yani daha ilk katında istediğimiz beklediğimiz sonucu elde edebiliyoruz. Bununda silme işlemi gayet kolay. Tırnağınız da kırmızılık bırakmıyor. Bu renge'de genel bir baktığımızda evet güzel bir kırmızı renge sahip kalbimi derinden etkilemedi ama yinede sevdim :)


Sonuç olarak sizde bu muhteşem ojelere sahip olmak istiyorsanız kesinlikle tek adres Canım Derya ablam


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder